My Wisdom Tooth is erupting!!!
Ouch...
I was very confident that I had had my wisdom teeth. I'm 26 for heaven's sake!!! What impeccable timing the first tooth wanted to come out!!
Ouch...
I feel like a fever is coming...
Why now? Why didn't you come out when I was younger...say, 25? buduh punya gigi...bikin sakit kepala sia seja. Padahal baru-baru juga my cousin-in-law kestau kepala dia sakit pasal this teeth. Adeh..less than a week before Christmas...malas sia timing dia nih...
I was very confident that I had had my wisdom teeth. I'm 26 for heaven's sake!!! What impeccable timing the first tooth wanted to come out!!
Ouch...
I feel like a fever is coming...
Why now? Why didn't you come out when I was younger...say, 25? buduh punya gigi...bikin sakit kepala sia seja. Padahal baru-baru juga my cousin-in-law kestau kepala dia sakit pasal this teeth. Adeh..less than a week before Christmas...malas sia timing dia nih...





6 comments:
encik gigi telah keluar? wah hehehe.. ba.. main tabah2 saja ni mengharungi xmas pare.. ^_^
yabah pare!! sakit ni tatkala sia berkata-kata hahaha...adeh
gosh, i know mesti sakit2 gila2 tu. my sis pun bru2 kena cabut n kena operate n kena jahit gusi dia. her 2nd wisdom teeth lg tu..
mo xmas lg sdh ni, bersabar ja la ah. but at a brighter side, manatau la kan wisdom tooth tu brings u luck, hehe =)
uhuhuhu...thanks for the emphatic concern, LV...yes, it hurts like somebody had punched my jaws WAAAAAHH (macam baby yg baru tumbuh gigi ja sia ni hahaha)
tu yg sia takut tu, kena wisdom tooth extraction. my younger bro pun pernah kena extract wisdom tooth dia and kena jahit gusi oso...harap2 my case ni nda payah hehehe
hopefully the pain will go away soon ;-)
ai gini teruk ka pula? sa inda tau.. sa joking2 lagi tuu.. alalala.. harap2 jan la teruk betul kan pare..
yabah...tapi hari ni ada reda sikit la kesakitan sia..nda macam hari sebelum ni, adeh...sampai mau demam. heran juga kan...gini kali baby tumbuh gigi...hmmm...
Post a Comment