I wish to inform readers of this blog that should you (or a third party) wanted to copy or use the pictures in this blog, you can write or inform me via email cynta2@hotmail.com. Stealing photos and failing to acknowledge the real owners are a crime!
1. Jadual mengajar yang tidak menggalakkan sia untuk duduk di kantin lama2, mau duduk sekijap di bilik guru pun susa! hari rabu ja sia free, yg len suma compact!
2. Makan bila laparrrrrrrrrrr, jan makan tatkala boring hehehe
3. Sia nda terikut ni bulan nya senam robik, jadi sia rasa semuanya pasal item numbur 1..pasal nda terduduk!! hahahaha
tapi my weight loss ni macam sekadar yg di perut ja, paha sia masi lagi besar...uhuhuhuhuhuh
Cynta or Jacinta is a Sabahan girl who loves writing . She loves all things fun and likes to make friends. She sees life in an interesting perspective regardless of how mundane the day is. Coffee is one of her divine weaknesses.
3 comments:
WAAAAAWWW BANYAK TUUUUUUUU~!!!! jelooooosssss la sa pareeee...
mari share pa ka resia? banyak kerja di skul ka? atau senam robik ko?
sia rasa kan pare, resia sia ialah:
1. Jadual mengajar yang tidak menggalakkan sia untuk duduk di kantin lama2, mau duduk sekijap di bilik guru pun susa! hari rabu ja sia free, yg len suma compact!
2. Makan bila laparrrrrrrrrrr, jan makan tatkala boring hehehe
3. Sia nda terikut ni bulan nya senam robik, jadi sia rasa semuanya pasal item numbur 1..pasal nda terduduk!! hahahaha
tapi my weight loss ni macam sekadar yg di perut ja, paha sia masi lagi besar...uhuhuhuhuhuh
wowww jac! jelos aku...sia pun la mo membz kan diri slalu, mo control ni tabiat slalu p kantin..huahua
Post a Comment